Jump to content

Community Status Updates

Photo

LEGION → Serpentine

My goodness, sorry, but why this horrible avatar now? Or I´m the only one seeing all those pixels...
Don´t wanna be offending, though! ;-)
Jul 18 2010 10:19 AM
Photo

Mr Lemony Fresh → Komag

I was looking at your site and noticed that 'Rose Cottage' didn't have a rating. If it helps, I'd rate it a 10/10
Jul 15 2010 12:48 AM
Photo

LEGION → aidakeeley

I really would like to know why your Rep is so bad. Is this kind of a game or did you step on someones foot too hard?
You hacked in, right? Because only one can make a Rep and I havenīt saw negative posts by you actually. Iīm really curious about this! Please enlighten me.
(but please, donīt send me another riddle ;-))
Jul 14 2010 02:40 AM
Photo

nbohr1more → LEGION

All those capitol letters in your moniker makes mine look weak by comparison. I wish I could capitalize my user-name and my REAL name. It just exudes authority.
Jul 13 2010 08:14 AM
Photo

Sin

always learning.
Jul 09 2010 05:16 PM
Photo

Domarius

was referring to the new Forum features and hope no one took the last statement the wrong way :)
Jul 07 2010 10:19 PM
Photo

nbohr1more → Diego

I like your motto better
Jun 30 2010 12:52 PM
Photo

nbohr1more → Serpentine

Sorry I cause Psyduck...
Jun 29 2010 05:09 PM
Photo

DeathStage_12

Finishing up *LAST* (??) DromEd mission; ready for DM
Jun 28 2010 11:56 AM
Photo

Johnny-Natrium

will finaly be ready for work on the mod again soon
Jun 27 2010 07:24 AM
Photo

bambini

Just completed the Heart of Lone Salvation! Go me!
Jun 26 2010 02:11 PM
Photo

Diego → Igor bes Thiefer

Puxa, nunca joguei Thief2 X .. Por mais que tenha tentado, por problemas técnicos, eu nunca consegui jogar muita FM do T2/1/gold
Mas a "the eye" (ou algo assim) do T1 também, a primeira vez que joguei foi TENSO.
Agora tu me deixou mais curioso ainda.. próximas férias vou tentar rodar o T2X!
Jun 24 2010 07:50 PM
Photo

Igor bes Thiefer → Diego

Não cara, eu sempre fui silencioso como um bom gatuno deve ser,... Sou Igor mesmo, nunca participei de comunidades - mas sabe o q chega perto do Cradle? Thief 2x, tem 2 nível MUITO assustadores também...
Jun 24 2010 07:44 PM
Photo

Diego → Igor bes Thiefer

Eu nunca sei se respondo lá ou aqui heehaueh
Bah, Shalebridge é um clássico!.. apesar do T3 ter perdido muito em relação aos primeiros, é um jogo legal! depois que passa a decepção dá pra curtir o jogo hehehe
Ei, tu não ta na comunidade "Thief BR" do Orkut também? André? :D
Jun 24 2010 07:28 PM
Photo

Igor bes Thiefer → Diego

Nossa... essa últimas dos zumbis vindo do nada me lembrou do inesquecil (pra bom e pra mau) Shalebridge Cradle! Vc é fã do T3? Se não tiver jogado a fase ainda, te recomendo... ainda to com as pernas tremendo de ver aquele vulto passando atras do balcão! Fácil o mais assustador momento de toda o meu histórico de gamer
Jun 24 2010 07:08 PM